Залиште свої дані
і ми зв'яжемось з вами найближчим часом!
Заповни форму нижче
щоб забронювати місце на курс «Основи розробки ігр»

Заповни форму нижче
щоб записатись на курс «Основи розробки ігр»
 

Дитячі курси (Розробка ігор) Unity3D и C# в Києві

Покажемо, як влаштовані комп'ютерні ігри, та навчимо створювати їх
Старт
Час
Вік
09.09.2019
уточнюється
10-12 років
Cтворити власну просту гру
Освоїти C #, що застосовується не тільки в іграх
Користуватися можливостями ігрового редактора Unity3D
1
2
3
Про комп'ютерні ігри можна думати що завгодно, але з одним фактом сперечатися складно: розробка ігор — це одна з найбільш прибуткових і швидкозростаючих галузей в IT. Дитині сподобається цей напрямок, тому що вона, як кінцевий споживач, знає, що хоче від нового продукту.
Курс присвячений азам ігрової розробки за допомогою C# та редактора Unity3D. Закінчивши курс, ваша дитина зможе:
Що і для чого вивчаємо?
Формат навчання
1,5 місяця, 12 занять, двічі на тиждень
Тривалість заняття - 1,5 години
Забезпечення комп'ютером
Спробуйте самі!
Запишіться на безкоштовне пробне заняття, яке допоможе прийняти зважене рішення
Викладачі курсу
Олександра Радзієвска
Відповідальна за напрямки програмування та дизайну
Олександр Музиченко
Викладач програмування
Олександр Чевпілов
Викладач програмування
Лілія Наумейко
Викладач програмування
Програма навчання
Заняття 1. Моя перша програма на С#
Основи програмування на С#.
Яке середовище розробки можна використовувати?
Введення-виведення даних.
Поняття типів в C#.
Найпростіша програма.
Заняття 2. Додаємо вибір у код, робимо програми цікавішими
Умови. Прості, складні. Побудова логіки.
Заняття 3. Код, що потребує повторів
Цикли. Які бувають, що спільного, чим відрізняються?
Переборні завдання.
Заняття 4. З чого складається стильний код?
Що таке функції і навіщо вони потрібні.
Складні терміни — прості реалізації.
Заняття 5. Будуємо світи
Об'єкти, класи, методи.
Що таке ООП і чому є сенс з ним розібратись?
Заняття 6. Моделювання об'єктів та систем
Вступ в Unity3D.
Як встановити Unity3D.
Як створити проект.
Структура основних елементів сцени.
Запуск першого додатку.
Заняття 7. Текстура, матеріали та елементи сцени
Створення і використання текстур та матеріалів.
Що таке шейдери і як їх використовувати.
Заняття 8. Моделі
3D-моделі на сцені.
Terrain.
Створення гравітації.
Скрипти та рух об'єктів.
Переміщення об'єкта скриптом.
Заняття 9. Взаємодія об'єктів
Взаємодія двох ігрових об'єктів.
Динамічне створення об'єктів.
Заняття 10. Графічний інтерфейс гри
GUI.
Створення меню.
Як використовувати кнопки та текстові поля.
Заняття 11. Анімація
Використання готових анімацій персонажів.
Фізика в Unity.
Компоненти.
Гравітація.
Заняття 12. Моя перша гра
Створення гри.
Приклад створення гри.
Створення персонажа.
Забронюйте місце
Запишіться на безкоштовне пробне заняття, яке допоможе прийняти зважене рішення
4500
7800
+1 заняття STEM в подарунок
вартість курсу
вартість курсу для двох дітей з однієї сім'ї
+1 заняття STEM в подарунок для кожної дитини
грн.
грн.