Заповни форму нижче
щоб забронювати місце на курс «Просте програмування на Java»

Залиште свої дані
і ми зв'яжемось з вами найближчим часом!
Заповни форму нижче
щоб записатись на пробне заняття з курсу «Просте програмування на Java»
 

Просте програмування на Java для дітей в Києві

Найпопулярніша мова програмування до ваших послуг
Старт
Час
Вік
жовтень 2019,
м. Берестейська
уточнюється
10+ років
Основи мови та написання правильного коду
Введення в об'єктно-орієнтоване програмування
Перше додаток на Java
1
2
3
Java використовують при створенні багатьох ігор (наприклад, Minecraft), банківських систем, настільних програм і майже всіх додатків під ОС Android.
Можливостей мови достатньо, щоб реалізовувати найсміливіші ідеї, а значить дитина не буде нудьгувати під час навчання. На неї чекають:
Що і для чого вивчаємо?
Формат навчання
3 місяця, 24 заняття, двічі на тиждень
Тривалість заняття - 1,5 години
Забезпечення комп'ютером
Спробуйте самі!
Запишіться на безкоштовне пробне заняття, яке допоможе прийняти зважене рішення
Викладачі курсу
Валерій Нікітін
Викладач Java
Програма навчання
Заняття 1. Введення в Java
Що таке програмування.
Історія Java.
Створення першої програми.
Типи даних (int, double)
Заняття 2. Якщо є умова, тоді є два шляхи
Умовний оператор.
Типи даних (char, long, String)
Заняття 3. Чарівний калькулятор
Створення калькулятора
Заняття 4. Вільний вибір
Оператор множинного вибору
Заняття 5. Повторіть, будь ласка
Що таке цикли та навіщо вони потрібні
Цикл з передумовою
Заняття 6. Взаємодія з клавіатурою
Способи вводу різних типів даних
Заняття 7. Вгадаєш число? Га?
Створення гри «Вгадай число»
Цикл з постумовою
Заняття 8. Що таке масив?
Створення масивів даних
Цикл з лічильником
Заняття 9. Карл, розбивай дрібніше
Методи
Розбиття програми на підпрограми
Заняття 10. Методи на всі випадки
Створення методів з різними параметрами
Заняття 11. Час створення авторизації
Створення консольної реєстрації/авторизації
Заняття 12. Обробка тексту
Методи типу даних String для роботи з текстом
Заняття 13. Власні типи даних
Які бувають методології програмування?
Об'єктно-орієнтоване програмування – основа Java
Класи та об'єкти
Заняття 14. Геттери, сеттери, конструктори
Інкапсуляція
Методи для отримання та установки значень об'єктів
Конструктори
Заняття 15. Модифікатори
Які бувають модифікатори та навіщо вони потрібні
Заняття 16. Приклад для наслідування
Наслідування одних класів від інших
Заняття 17. Багатопоточність
Що таке багатопоточність і як це пов'язано з Google Chrome
Заняття 18. Що таке GUI?
Що таке графічний інтерфейс і навіщо він потрібний
Знайомство з бібліотекою Swing
Заняття 19. Калькулятор з графічним інтерфейсом
Створення графічного калькулятора
Заняття 20. Створення графічного редактору
Створення власного аналогу Photoshop. Ну, майже аналогу…
Заняття 21. Створення анімації засобами AWT
Створення простої анімації фігур
Заняття 22. Обробка помилок
Виключення
Способи обробки виключних ситуацій
Вибір теми проекту
Заняття 23. Проектний день
Робота над курсовим проектом на вільну тему
Заняття 24. Презентація проектів
Тестування програм
Забронюйте місце
Запишіться на безкоштовне пробне заняття, яке допоможе прийняти зважене рішення
9000
3000

+1 заняття STEM в подарунок
вартість курсу
можлива оплата трьома частинами
грн.
×3