Залиште свої дані
і ми зв'яжемось з вами найближчим часом!
Заповни форму нижче
щоб забронювати місце на курс «Просте програмування на Python»

Заповни форму нижче
щоб записатись на курс «Програмування Advanced 13-16 років»
Ми продовжуємо навчання та набір в нові групи у форматі дистанційного навчання. Проведіть карантин з користю!
Close
 
 

Курс програмування Advanced 13-16 років

Створення ігор різними способами. Занурення в світ game development
Старт
Ціна
Вік
Уточніть у адміністрації
від 2406 грн/міс
1600 грн/міс
13-16 років
Формат навчання
2 модулі по 4 місяці, 32 заняття в кожному модулі
Два заняття на тиждень, тривалість заняття - 1,5 години
3 складових курсу: навчання, світогляд, практика
Запишіться на безкоштовне пробне заняття!
Запишіться на безкоштовний пробний урок
Курс, який Вас цікавить (можна декілька)
Оберіть локацію
Програма навчання
Навчальна компонента:
• Python у розробці ігор
• Основні алгоритмічні конструкції та теми Python, потрібні для створення гри
• Бібліотека Pygame. Встановлення. Можливості. Ініціалізація
• Типи ігор та особливості їхнього створення
• Правила гри
• Стратегія та алгоритм
• Основні підходи до програмування гри
• Практична робота з демо-програмою
• Створення ігрового поля
• Створення початкової позиції
• Програмування напівходу позиційної гри
• Програмування програмної частини напівходу без урахування інтерфейсу користувача
• Програмування інтерфейсу
• Командний та графічний інтерфейси демо-гри
• Ролі в команді. Розробка командної версії демо-гри
• Вибір власного проекту та особливості його реалізації
• Практична робота над проектом
• Презентація та тестування проектів
Світоглядна компонента:
Дизайн персонажів
•Історія та характери
•Скетчі
•Матеріали та поверхні
•Динаміка персонажа
Проектна частина:
Створення 2d гри із самостійно розробленими персонажами




Модуль №1
Модуль №2
Навчальна компонента:
Основи програмування на С #
• Середовище для розробки Visual Studio
• Поняття типів у C #. Найпростіша програма
• Умови. Цикли
• Створення та робота з масивами
• Функції. Параметри функцій
• Робота із символами та рядками
• Об'єктно-орієнтоване програмування.
• Конструктори. Типи конструкторів
• Спадкування. Поліморфізм. Інкапсуляція
• Інтерфейси
Unity Базовий
• Структура основних елементів сцени
• Запуск першого додатку
• Текстура, матеріали та елементи сцени
• Шейдери і їхнє використання
• Моделі. 3d моделі на сцені
• Створення гравця
• Скрипти та рух об'єктів. Переміщення об'єкта
• Взаємодія об'єктів
• GUI (Графічний інтерфейс користувача)
• Анімація
• Фізика в Unity. Гравітація
• Озвучка гри
Світоглядна компонента:
Мій професійний вибір: серія занять-семінарів, що знайомлять з конкретними напрямками в IT, і не лише для професійної орієнтації старшокласників
• Бізнес-аналітика
•Криптовалюти
• Рекламний сектор
Проектна частина:
Створення комплексного проекту практичної або наукової спрямованості
Викладачі курсу
Олександра Радзієвска
Відповідальна за напрямки програмування та дизайну
Олександр Музиченко
Викладач програмування
Олександр Чевпілов
Викладач програмування
Лілія Наумейко
Викладач програмування
Забронюйте місце
Запишіться на пробне заняття, яке допоможе прийняти зважене рішення
2740
1809
2406
1600
при оплаті помісячно
при оплаті за 2 місяці
грн/міс
грн/міс